Методична сторiнка

Колективний перегляд занять та режимних моментів(до педради)

 ” Складаємо казку за моделлю (за методикою Н.Гавриш)” –  заняття з мовленнєвого розвитку в старшій групі №3 (вихователь – Загородня С.Д.)

“Буква “ї”, робота над текстом “Київ”” – інтегроване заняття з грамоти і пізнавального розвитку в старшій групі №7 (вихователь – Польова Л.С.)

Методичний калейдоскоп

17.03.2015р.

Заняття з мовленнєвого спілкування на тему: розповідь за картиною “Весна в лісі” –в молодшій групі №10

Мета заняття: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом картини; вчити вживати іменники в однині і множині, утворювати пестливі слова від прикметників, правильно вживати прийменники – за, перед, під, на.Вправляти дітей у чіткій та правильній вимові звука “Щ”, вчити виділяти перший звук в словах, які починаються на голосний звук.Розвивати пам’ять, мову.Виховувати інтерес до природи.

 Читати повну версію

Музична діяльність

Завдання музичного виховання

Музика володіє можливостями дії не тільки на дорослих, але й на дітей молодшого віку. Більш того, і це доведено, навіть внутрішньоутробний період надзвичайно важливий для подальшого розвитку людини: музика, яку слухає майбутня мати, робить позитивний вплив на самопочуття дитини, що розвивається (можливо, і формує її смаки і переваги).
З сказаного можна зробити висновок про те, скільки важливо створювати умови для формування основ музичної культури дітей дошкільного віку.

 Читати повну версію