Методична сторiнка

Проведення тематичної перевірки з 23.02 – 03.03.2017р.: “Стан образотворчої та музичної діяльності” в групах № 3, 4, 5.

Образотворча діяльність в ясельній групі №4:

Музична діяльність в ясельній групі №4:

Образотворча діяльність в середній групі №3:

Образотворча діяльність в молодшій групі №5:

Музична діяльність в молодшій групі:

Семінар-практикум: “Сучасне заняття в ДНЗ”

Мета: навчити педагогів в проведенні занять враховувати можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дошкільного закладу та забезпечувати сприятливі умови для гармонійного розвитку особистьсті дошкільника.

Урізноманітнити життя дітей в дошкільному закладі, створити для вибору дітьми цікавого їм виду діяльності, враховувати інтереси всієї групи так і окремих дітей, обирати види діяльності і навчальні матеріали, що відповідають рівню пізнавальної активності дітей.

  1. Заняття – найпродуктивніша форма роботи з дітьми(відповідальна вихователь старшої групи – Кіріша С.М.);
  2. Заняття – це задоволення власних пізнавальних потреб та майбутньої активної життєдіяльності(відповідальна вихователь молодшої групи – Сурков Л.С.);
  3. Фронтальне заняття – найвдаліша форма роботи для відкритого перегляду(відповідальна вихователь середньої групи – Борщук Л.А.);
  4. Рекомендації для педагогів: “Як зробити життєдіяльність дітей у дошкільному закладі змістовною і захопливою”(відповідальна вихователь-методист Ковальчук Г.М.)

Практична частина:

Заняття з логіко-математичного розвитку та використанням паличок Х.Кізенера в різних видах діяльності “Мандрівка до залізничного вокзалу”(в середній групі №3) – провела заняття вихователь – Шеремет Л.О.