Методична сторiнка

Семінар-практикум: “Сучасне заняття в ДНЗ”

Мета: навчити педагогів в проведенні занять враховувати можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дошкільного закладу та забезпечувати сприятливі умови для гармонійного розвитку особистьсті дошкільника.

Урізноманітнити життя дітей в дошкільному закладі, створити для вибору дітьми цікавого їм виду діяльності, враховувати інтереси всієї групи так і окремих дітей, обирати види діяльності і навчальні матеріали, що відповідають рівню пізнавальної активності дітей.

  1. Заняття – найпродуктивніша форма роботи з дітьми(відповідальна вихователь старшої групи – Кіріша С.М.);
  2. Заняття – це задоволення власних пізнавальних потреб та майбутньої активної життєдіяльності(відповідальна вихователь молодшої групи – Сурков Л.С.);
  3. Фронтальне заняття – найвдаліша форма роботи для відкритого перегляду(відповідальна вихователь середньої групи – Борщук Л.А.);
  4. Рекомендації для педагогів: “Як зробити життєдіяльність дітей у дошкільному закладі змістовною і захопливою”(відповідальна вихователь-методист Ковальчук Г.М.)

Практична частина:

Заняття з логіко-математичного розвитку та використанням паличок Х.Кізенера в різних видах діяльності “Мандрівка до залізничного вокзалу”(в середній групі №3) – провела заняття вихователь – Шеремет Л.О.

Бінарне тренінгове заняття-гра для дітей середньої групи “Умій дружити – не будеш тужити”.

Заняття провели педагоги, що атестуються:

вихователь середньої групи №6-Семенюк Т.М.; практичний психолог-Зацяпа О.А.

Мета заняття: розвивати мислення, мовлення, увагу дітей.Виховувати дружелюбність, здатність до емпатії, позитивне ставлення до свого “Я”.Сприяти забезпеченню психофізичного комфорту малят, відчуття захищеності.Формувати соціально-комунікативну компетентність, розуміння своєї приналежності до певної спільноти людей (групи з дитсадку, сім’ї, народу).Учити дітей виражати своє ставлення до інших різними способами.Формувати уявлення про те, що кожна людина – унікальна і гідна поваги.

Матеріал: клубок ниток, свічка, обручі (один великий і маленькі за кількістю дітей); “чарівна скринька”, люстерко, “чарівна паличка”, карта України, персонажі лялькової вистави, ширма, музичний супровід.