- Формування логіко-математичного мислення шляхом використання інноваційних технологій у роботі з дошкільниками – доповідь вихователя-методиста Ковальчук Г.М.
- Сучасний підхід до формування логіко-математичних понять шляхом використання прийомів моделювання – співдоповідь вихователя Поплавської Л.А.
- Використання досвіду В.Сухомлинського у процесі ознайомлення з часовими поняттями – з досвіду роботи вихователя Сімак Т.М.
- Інформація про стан логіко-математичної компетентності дошкільників в групах № 3, 9, 11 – інформація вихователя-методиста Ковальчук Г.М.
Колективний перегляд занять та режимних моментів (до педради)
- Комбіноване заняття з пріоритетом логіко-математичного розвитку з використанням блоків Дьєнеша “Хатка для зайчика” в середній групі №3- вихователь Загородня С.Д.
2. Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичного розвитку та використанням розвиваючих ігор Воскобовича “На гостину до Геоконта” в середній групі №6 – вихователь Поплавська Л.А.
Виставка бізібордів та логіко-математичних дидактичних посібників з інноваційної технології моделювання”