Тема: “Мистецька освіта дошкільнят”
- Сучасні підходи до здійснення мистецької освіти дошкільнят” – доповідь вихователя-методиста Ковальчук Г.М.
- Художньо-естетичний розвиток старших дошкільників та розкриття їх творчого потенціалу – співдоповідь вихователя Корчагіної О.В.
- Використання нетрадиційних технік малювання у роботі з дітьми середньої групи – з досвіду роботи вихователя Приступи І.П.
- Малюнки дітей та їх психологічний аналіз – інформація практичного психолога Зацяпи О.А.
- Інтерактивна гра “Карусель”. Роль творчого потенціалу педагога у стимулюванні креативних здібностей дітей (висування ідей) – вихователь-методист Ковальчук Г.М.
- Інформація про стан художньо-продуктивної діяльності в групах №6, 7, 8 – вихователь-методист Ковальчук Г.М.
Колективний перегляд занять та режимних моментів (до педагогічної ради №2):
- Заняття з художньо-продуктивної діяльності з використанням нетрадиційних технік малювання “Горобинки-намистинки” в молодшій групі №2 – вихователь Хмель О.М.
2. Інтегроване заняття на лоні природи з пріоритетом художньо-продуктивної діяльності “В гостях у Осені – Чарівниці” в середній групі №7 – вихователь Приступа І.П.
Огляд-конкурс на краще оформлення куточків художньо-продуктивної діяльності та виставки дитячих робіт у “Творчій майстерності”: