- “Реалізація завдань зв’язного мовлення дошкільників через творче використання методики Н.Гавриш (настановча доповідь, презентація) – директор ЗДО Кушнір Л.Г.
- Прийом розвитку зв’язного мовлення дітей під час навчання різних типів розповіді (співдоповідь) – вихователь старшої групи Сурков Л.С.
- Реалізація завдань зв’язного мовлення через роботу з сюжетною картиною (з досвіду роботи) – вихователь молодшої групи Поплавська Л.А.
- Використання різних видів переказів згідно вимог до літературних творів та їх вплив на розвиток усного мовлення дошкільників (з досвіду роботи) – вихователь середньої групи Кіріша С.М.
- Складання розповідей з власного досвіду старшими дошкільниками (з досвіду роботи) – вихователь старшої групи Семак Л.В.
- Інформація про стан мовленнєвої компетентності в групах № 1(ранній вік), № 6, 7 (молодший вік) (довідка за результатами тематичної перевірки) – вихователь-методист Ковальчук Г.М.
Колективний перегляд занять та режимних моментів (до педради):
- інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку (навчання переказу) та використанням розвиваючих мовленнєвих ігор: “Подорож до країни казок. Переказ казки “Зайчикова хатка” (середня група №11 – вихователь Сімак Т.М.).