Мета семінару: підвищення теоретичного та практичного рівня знань вихователів щодо формування у дітей дошкільного віку гармонійного співіснування з довкіллям на тлі економічного зростання.
Завдання: активізація творчої діяльності педагогів в пошуках методів та прийомів впровадження “Стратегії сталого розвитку Україна – 2020”.
- розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження
- розвиток ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючим.
Заняття:
- Поняття сталого розвитку – виступ вихователя-методиста Ковальчук Г.М.
- Емпаурмент – педагогіка мотивації і натхнення до дії – виступ вихователя Семенюк Т.М.
- Визначальні чинники сталого розвитку – виступ вихователя Семак Л.В.
Практична частина:
1. Інтегроване заняття в середній групі №11 для сталого розвитку “Привітання” – вихователь Сімак Т.М.
2. Інтегроване заняття в середній групі №10 за навчальним курсом “Дошкільнятам-програма сталого розвитку”-“Подяка” – вихователь Кіріша С.М.