Семінар-практикум: “Впровадження програми для сталого розвитку в закладі дошкільної освіти”

Семінар-практикум: “Впровадження програми для сталого розвитку в закладі дошкільної освіти”

Мета семінару: підвищення теоретичного та практичного рівня знань вихователів щодо формування у дітей дошкільного віку гармонійного співіснування з довкіллям на тлі економічного зростання.

Завдання: активізація творчої діяльності педагогів в пошуках методів та прийомів впровадження “Стратегії сталого розвитку Україна – 2020”.

  • розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження
  • розвиток ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючим.

Заняття:

  1. Поняття сталого розвитку – виступ вихователя-методиста Ковальчук Г.М.
  2. Емпаурмент – педагогіка мотивації і натхнення до дії – виступ вихователя Семенюк Т.М.
  3. Визначальні чинники сталого розвитку – виступ вихователя Семак Л.В.

Практична частина:

1. Інтегроване заняття в середній групі №11 для сталого розвитку “Привітання” – вихователь Сімак Т.М.

2. Інтегроване заняття в середній групі №10 за навчальним курсом “Дошкільнятам-програма сталого розвитку”-“Подяка” – вихователь Кіріша С.М.