Мета: навчити педагогів в проведенні занять враховувати можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дошкільного закладу та забезпечувати сприятливі умови для гармонійного розвитку особистьсті дошкільника.
Урізноманітнити життя дітей в дошкільному закладі, створити для вибору дітьми цікавого їм виду діяльності, враховувати інтереси всієї групи так і окремих дітей, обирати види діяльності і навчальні матеріали, що відповідають рівню пізнавальної активності дітей.
- Заняття – найпродуктивніша форма роботи з дітьми(відповідальна вихователь старшої групи – Кіріша С.М.);
- Заняття – це задоволення власних пізнавальних потреб та майбутньої активної життєдіяльності(відповідальна вихователь молодшої групи – Сурков Л.С.);
- Фронтальне заняття – найвдаліша форма роботи для відкритого перегляду(відповідальна вихователь середньої групи – Борщук Л.А.);
- Рекомендації для педагогів: “Як зробити життєдіяльність дітей у дошкільному закладі змістовною і захопливою”(відповідальна вихователь-методист Ковальчук Г.М.)
Практична частина:
Заняття з логіко-математичного розвитку та використанням паличок Х.Кізенера в різних видах діяльності “Мандрівка до залізничного вокзалу”(в середній групі №3) – провела заняття вихователь – Шеремет Л.О.