Тема: “Навчання дітей переказу літературних творів – ефективний спосіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників”.
Виступ вихователя-методиста ДНЗ Ковальчук Г.М. на тему: “Формування навичок самостійного творчого розповідання в процесі навчання переказу художніх творів”.
Перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
“Подорож у країну Казок”.
Підготувала заняття вихователь середньої групи №6 – Семенюк Т.М.
Мета заняття: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом казки, переказувати літературний твір за ілюстраціями, розігрувати казку в ролях. Розвивати творчі здібності, пам’ять, інтонаційне мовлення дітей. Закріпити вміння складати колективний коллаж та наносити клей на всю поверхню предмета, що наклеюється.
Перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого розвитку
“Друга шукай, а знайшов тримай”
Підготувала заняття вихователь старшої групи №9 – Гур’янова І.А.
Мета заняття: поглибити знання дітей про життя і творчість великої української письменниці та поетеси – Лесі Українки. Продовжувати вчити дошкільнят уважно слухати казку, визначати ідею твору, відповідати на запитання за його змістом, переказувати за схематичними малюнками та придумувати творче закінчення казки, інтонаційно передавати зміст тексту.