Методична сторiнка

Семінар-практикум:”Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності”

Практична частина:

1. Заняття з лікувальної фізкультури “Подорож промінця”- провела сестра медична Якимчук Н.Г.

2. Заняття з використанням точкового та антистресового масажу – провела сестра медична Бернацька І.О.

 

3. Гімнастика бебі-йоги для дітей старшого дошкільного віку – провела інструктор з фізкультури Кляпчук О.В.

План роботи закладу на лютий 2016 р.

І. Семінар-практикум: «Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності»11.02.2016р.

Завдання семінару: – підвищити якість фізкультурно-оздоровчої роботи;

                                          – впроваджувати найефективніші методи і прийоми для зміцнення дитячого здоров’я в дошкільному закладі.

Заняття І:

– формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності (вихователь-методист Ковальчук Г.М.)

– нетрадиційні методики оздоровлення дошкільників (фізінструктор з плавання Шевчук І.М.)

– фізичне виховання дітей з вадами опорно-рухового апарату (сестра медична Якимчук Н.Г.)

– спільні заняття з батьками – ефективний засіб оздоровлення та соціалізації малюків (практичний психолог Зацяпа О.А.)

– майстер-клас для педагогів «Ефективні методи оздоровлення дошкільників» (фізінструктор Кляпчук О.В.)

Практична частина:

  1. Заняття з лікувальної фізкультури (сестра медична Фарина І.В.)
  2. Заняття з використанням точкового та антистресового масажу (масажист Бернацька І.О.)
  3. Гімнастика бебі-йоги для дітей старшого дошкільного віку (фізінструктор Кляпчук О.В.)

ІІ. Педагогічна рада: освітня лінія “Гра дитини” – 23.02.2016р.

  1. Круглий стіл:

– Інноваційні підходи до ігрової взаємодії дітей старшого дошкільного віку за освітньою лінією «Гра дитини» (вихователь-методист Ковальчук Г.М.);

Провідна роль творчих ігор в особистісному розвитку дошкільника (вихователь групи перед дошкільного віку Мельничук І.М.);

Формування екологічної досвідченості засобами гри (вихователь середньї групи Сімак Т.М.);

Дидактичні ігри – важливий засіб усебічного розвитку дитини (вихователь молодшої групи Загородня С.Д.);

Конструктивні ігри як засіб творчого розвитку дошкільника (вихователь середньої групи Глазкова Н.Ф.)

– Гра-драматизація як потужний розвивальний засіб (вихователь-методист Ковальчук Г.М.)

  1. Інформація про стан ігрової діяльності в групах № 1,7,6 (вихователь-методист Ковальчук Г.М.)
  2. Виставка-конкурс ігрового обладнання (за участю усіх вікових груп).

ІІІ. Колективний перегляд занять та режимних моментів (до педради) 23.02.2016р.

гра-драматизація театр «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» в середній групі №9 (вихователь Корчагіна О.В.);

сюжетно-рольова гра «Збираємось на свято» в старшій групі № 5 (вихователь Рудик Н.Ф.)

Семінар-практикум

17 грудня в ДНЗ відбувся семінар-практикум:“Орієнтири Базового компонента і шляхи їх досягнення у межах освітньої лінії “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”.

Мета семінару:

– підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів з сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників в умовах сьогодення;

– формувати творчий підхід до підбору форм, методів та прийомів для реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти”.

ПЕРЕГЛЯД занять до семінару:

Заняття з сенсорно-пізнавального розвитку “Чарівна торбинка” (в першій молодшій групі №4) – вихователь Мельничук І.М.

Розвага для дітей старшого дошкільного віку “Математичний КВК” (в старшій групі №5) – вихователь Руденко Л.М.

Під час теоретичної частини семінару слухали вихователя-методиста Ковальчук Г.М. на тему:

“Сенсорно-пізнавальна математична компетенція – важлива лінія розвитку дитини”;

слухали вихователя молодшої групи №6 – Борщук Л.А. на тему:

“Формування просторово-часових уявлень у дітей дошкільного віку”;

слухали вихователя молодшої групи №3 – Загородню С.Д. на тему:

“Розвиток мислення, пізнавальної активності, дослідницьких умінь, формування логічних операцій у дитини дошкільного віку”.