Інформація про гуртки

Інформація про гуртки

Гурток швидкочитання за методикою М. Зайцева

Картинки по запросу читання за методикою зайцева

 

Методика Миколи Зайцева ставить перед собою мету навчити дитину читати за допомогою спеціальних кубиків.Набір для читання складається з 60 кубиків, різних за кольором, розміром, і звучанням, який вони створюють. Це допомагає дітям не лише цікаво погратися, а й відчути різницю між голосними та приголосними, дзвінкими і глухими.Навчання спирається на сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуіцію), мисленнєву активну практичну діяльність дитини, розвиває її пізнавальні здібності. Кубики Зайцева дозволяють навчити дитину плавному складовому читанню, минаючи етап складового уривчастого читання, значно скорочують час оволодіння читанням цілими словами, закладають основи грамотного письма.

 

Для навчання читання використовуються різноманітні дидактичні ігри:

«Покори вершину» Мета: вправляти дітей у читанні складів, добиватися переходу до читання не на кубиках і таблицях.

«картинки Лото» Мета: вправляти дітей у читання слів за складами М. Зайцева, у відшукуванні зображення до відповідного слова і навпаки. Розвивати пам’ять, уяву.

«Морквини для зайчат» Мета: закріплювати знайомі букви. Вправляти у відшукуванні зображень морквинок зі складами до відповідного зображення зайчика з буквою, у запам’ятовуванні складів. Розвивати зір, мислення, увагу, пам’ять. Виховувати любов до тварин.

«Складові картинки» Мета: вправляти у читанні слів по складах М. Зайцева спочатку на картках з картинкою, потім прочитувати слово без картинки. Розвивати мислення, зорову пам’ять, увагу.

«Ласощі для білочки» Мета: закріплювати знання букв; вміння читати склади М. Зайцева з цими буквами. Вправляти у знаходженні даних букв на зображеннях білочок, а складів – на горішках і грибочках, у підборі складів до відповідної букви на білочці. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати любов до даних тварин, бажання піклуватися про них.

«Ведмедики й малинки» Мета: закріплювати знання букв; вміння читати склади М. Зайцева з цими буквами. Вправляти у знаходженні даних букв на зображеннях білочок, а складів – на горішках і грибочках, у підборі складів до відповідної букви на білочці. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати любов до даних тварин, бажання піклуватися про них.

НАВЧАЄМОСЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Картинки по запросу англійська мова в садочку

У дошкільному закладі вивчення англійської мови починається з трирічного віку, оскільки цей вік є сензитивним до засвоєння мови.

Для кращого опанування іноземної мови використовується рухова, слухова та зорова пам’ять дітей.

Як відомо, молодшим дошкільнятам притаманні нестійка увага, конкретне мислення, та водночас велика здатність до імітації.

Процес оволодіння іноземною мовою так само, як і рід­ною, починається зі слухання й розуміння.

Добираючи мов­ний матеріал та застосовуючи наочність, враховується принцип доступності та посильності.

Заняття в молодшій та середній групах проводяться в цікавій ігровій формі.

Наприклад, вивчаючи теми “Animals” “Toys”,”Colours” проводяться такі ігри: “Плутанина”, “Чарівний мішечок”, “Відгадай, що сховано”, “Естафета”, “Відвернись і вгадай” “Хто живе у цьому будиночку?”. Дуже полюбляють діти молодшого віку такі рухливі ігри, як “I am a Mouse” (активне використання вірша “I am a Mouse”); “Sun and Rain” (сприймання та виконання команд go, run, sit down, stand up, співвіднесення команд з відповідною дією).

Починаючи із середньої групи, діти вчаться перекладати слова та прості речення.

На кінець I року навчання діти: правильно вимовляють всі звуки англійської мови окремо та в складі слова;

розрізняють інтонацію розповідних, заперечних і спонукальних речень; формують словниковий запас за темами: “Знайомство”, “Моя сім’я”, “Наша кімната”, “Наші іграшки”, “Кольори”, “Тварини”.
вітають одне одного.
використовують вказівки педагога під час гри або інших видів діяльності.
розповідають про іграшки.
декламують вірші, лічилки, співають пісні.
На кінець II року навчання діти:

– Розширюють і поглиблюють словниковий запас за темами: “Знайомство”, “Моя сім”я”, “Наша кімната , “Наші іграшки”, “Колір”, “Тварини”, “Одяг” “Посуд, їжа”, “Овочі, фрукти”;

– вміють знайомитися, вітатися один з одним, прощатися;

– розуміють звертання до них англійською мовою;

– ставлять загальні запитання і відповідають на них;

– розповідають реченнями про себе (як звати, скільки років, чи є брат, сестра, про членів сім”ї);

– відтворюють діалог на запропоновану тему;

– відповідають на запитання за змістом картинки;

– розповідають вірші, лічилки, співають пісні.

Старші дошкільнята, засвоївши матеріал, активно використовують його в мовленні, розповідаючи про себе та свою родину. Вони ставлять одне одному запитання, намагаються на них відповідати.

Після вивчення лексики з тем “Fruit”, “Vegetables”, “Meals” закріплюють ії в конструкції Give те some (bread), please під час гри “У магазині”.

Також на заняттях використовуються фізкультхвилинки, які водночас знімають утому й налаштовують дітей на подальшу роботу.

В цікавій формі проходять заняття на закріплення вивченого. Під час занять діти вчаться вживати відомі їм лексичні одиниці в інших конструкціях, коментувати свої дії, розрізняти і називати відтінки кольорів.

Діти до кінця III року навчання :

– Розширюють і поглиблюють словниковий запас за темами: “Знайомство”, “Моя сім”я’, “Наша кімната”, “Наші іграшки”, “Колір”, Тварини”. “Одяг”, “Посуд, їжа”, “Овочі, фрукти”, “Мій день”. “Пори року,” “Частини тіла”, “Професії”;

– вивчають кількісні числівники до 20, займенники, прийменники, назви днів тижня;

– вміють знайомитися, погоджуватися або не погоджуватися зі співрозмовником;

– розуміють не лише речення, а й тексти, вірші, казки, мультфільми;

– дають розпорядження, вказівки, команди, звертаються з проханням, запитаннями;

– ведуть діалог на запропоновану тему;

– самостійно застосовують навички правильної звуковимови;

– описують іграшки, картинки, предмети за вказівками, зразком та планом вихователя;

– уміють організувати гру з текстом англійською мовою:

– знають ввічливі слова та їх використання у мові;

– розповідають вірші, лічилки, співають пісеньки.

Хореографічний розвиток дитини у ранньому віці

Картинки по запросу хореографія в садочку

У формуванні естетичної та мистецької культури особистості хореографічне є найважливішим аспектом естетичного виховання. Хореографія – це світ краси руху, звуків, світлових фарб, костюмів, тобто світ чарівного мистецтва. Діти прагнуть побачити це в балетних спектаклях, у художніх альбомах, відеофільмах.

З давніх часів відомо вплив поєднання руху і музики на стан здоров’я людини. Чим раніше дитина почне чути приємну їй музику і супроводжувати її ритмічними рухами, тим активніше почнеться розвиток усіх сенсорних каналів, необхідних у житті. Танцювальний напрям занять з малюком пов’язано з високою виразністю і емоційністю даної форми руху, її позитивним впливом на психічне самопочуття, вдосконалення координації рухів, формування красивої ходи. Оволодіння елементами хореографії, народних, сучасних та бальних танців підвищує упевненість в собі, комунікативну активність, доброзичливість, уважність до інших. Танцювальні ігрові композиції збагачують дітей яскравими образними рухами, створюють умови емоційної розрядки, покращують функції уваги.

Дитина повинна добре уявляти собі, для чого вона вивчає певні танцювальні рухи, таких складних і незрозумілих на перший погляд. А потрібні вони для того, щоб у танці виразити емоції і передати настрій.Ви помічали, що діти, почувши музику, починають самі рухатися, зображуючи музичних персонажів? Малюки при звуках пісеньки «Від посмішки похмурий день світліше …» посміхаються, згадуючи веселого Крихітку-єнота. Але діти з задоволенням копіюють лише те, що бачили своїми очима. Їм важко уявити абстрактний образ, тому необхідно пропонувати малюкам тільки ті композиції, які вони зможуть проаналізувати, спираючись на свій невеликий життєвий досвід.

Музично-хореографічні ігри сприяють розвитку у дітей музичності і пластичної виразності, гармонійно розвивають особистість.

У танцювальних іграх діти також створюють певний образ і передають в русі різноманітні почуття.

Хореографічна діяльність розвиває в дитині наступні уміння і навички: вміння починати і закінчувати рух з музикою, чути ритм мелодії тощо.

За допомогою спеціально підібраних танцювальних рухів можна розвинути в дитині здатність сприймати, уловлювати і швидко включатися в ритм. (Встаньте напроти один одного зображаючи те, що говорите. Нехай діти повторюють за вами всі рухи: «Ми тупотімо ногами, ми ляскаємо руками, ми киваємо головою. Ми руки піднімаємо, ми руки опускаємо, ми руки подаємо. І бігаємо навкруги, і бігаємо кругом»).

Зміст заняття важливо наповнювати образами, тим самим активізуючи уяву малюка. Добре супроводжувати слова виразними рухами і жестами.

Буває, що танцювальні рухи спочатку виконуються дітьми жваво, емоційно, з великим бажанням, а потім інтерес дітей слабшає. В цьому випадку слід вводити додаткові рухові дії і виконувати їх під новий музичний супровід.

Також урізноманітнити ритмічні вправи і танцювальні елементи допомагає ігрова форма їх проведення, що представляє закінчену сюжетну композицію. Така форма особливо ефективна для розвитку пластичності, координованості, накопичення рухових навичок.

Ігри служать прекрасним засобом створення атмосфери радості, бадьорості, задоволення. В іграх діти легко засвоюють і вдосконалюють життєво необхідні навички. Будь-яка гра має свої правила, які треба дотримуватися, тому ігри зміцнюють дисципліну, привчають поважати один одного, відповідати за свої дії. В іграх широко використовуються ходьба, біг, стрибки – все це добре впливає на органи дихання, кровообігу і на руховий апарат.

Щоб вміти красиво танцювати, спочатку потрібно навчитися володіти своїм тілом, вчитися тримати правильну поставу і стежити за нею. Пластичні рухи та фантазія допоможуть розвинути уяву дитини, навчать імпровізувати під музику.

Заняття необхідно будувати так, щоб були задіяні обидві півкулі мозку. Адже саме права півкуля відповідає за абстрактне мислення, сприйняття мистецтва. На заняттях важливо активно приділяти увагу пластиці і фантазії: адже якщо уважно подивитися навколо, то можна помітити, що весь живий світ, вся природа перебуває в дивовижно пластичному русі .

Спостерігаючи з дитиною за рослинами, тваринами, птахами, рибами, необхідно запам’ятовувати їх рухи та повторювати їх під музику. Від простих рухів можна переходити до більш складних, розвиваючи фантазію та уяву.

Спробуйте запропонувати дитині зобразити «красиву троянду». (Спочатку ще немає ніякого квітки, тільки маленьке насіннячко спить в землі і чекає, коли йому можна буде прорости. Але з’явився паросток і став щосили тягнутися вгору до сонечка. Він тягнеться все вище і вище – і ось уже перед нами величезний рожевий бутон. Він розкрився, і квітка вперше глянула на світ. Не забувай, це не просто квітка, а прекрасна троянда. Спробуй укласти руки, немов пелюстки. Подумай, якого кольору твоя квітка, який у неї характер. Настала ніч, троянда прикрилася своїми пелюстками, немов ковдрочкою, і заснула). Щоб активніше залучати дитину до процесу уяви, включайтеся у творчість самі, зображуючи те, про що говорите, спочатку спонукаючи дитину повторювати ваші дії.

Права півкуля відповідає за творчість, за її допомогою розвивається абстрактне мислення. Ігрові танці використовуються для візуального розпізнавання і просторової орієнтації образного сприйняття.

Ліва ж півкуля мозку відповідає за мовні здібності, логічне мислення, математику, аналіз. Танцювальні рухи розвивають орієнтування в просторі, вміння аналізувати.(«Зайка!» – малюк почне стрибати на двох ногах, «Пташки!» – махати руками). Проводячи перший раз цю гру, покажіть і поясніть, як стрибає зайчик, де у нього лапки, вушка. Розкажіть і продемонструйте, як літають пташки і як жаби сидять в болоті. Повторно граючи, ви можете вже не показувати, а тільки словесно допомагати, тим самим ускладнюючи завдання. Можна самім підбирати рухи, враховуючи особливості розвитку та здібності дітей.

Хореографічні вправи дають уявлення про класичний танець. Класичний танець – це вид хореографічної пластики, побудований на певних строгих законах. Він являє собою чітко вироблену систему рухів. Проте саме в дитячому віці закладаються основи класичного танцю, дається початкова освіта. Класичний танець спрямований на вироблення необхідних хореографічних навичок: розвиток виворотності, зміцнення мускулатури, стоп і підйому, розвиток еластичності зв’язок і м’якість рухів. Якщо дитина прагне виразити себе за допомогою руху, не обмежуйте її, допомагайте розвивати виразність, пластичність, загальну культуру руху.

На колективних заняттях вивчаються найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти вчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера. Всі навички та вміння, придбані на колективних заняттях, стануть в нагоді дітям в подальшому житті. Дитина, яка вміє танцювати, розвивається швидше і гармонійніше своїх однолітків.

Танцювальні заняття принесуть користь і задоволення вашому малюкові.

Значення форми одягу для занять хореографією
Танець – це не тільки фізична підготовка, а ще й прищеплення естетичного смаку та загальної культури дитини. Коли він починає займатися хореографією завжди постає питання форми одягу. Яку ж купити і де? Це важливо не тільки для педагога, але і для самих дітей. Зовнішній вигляд для них має велике значення.

Є загальні певні вимоги до форми одягу для занять хореографією. Форма в групі повинна бути єдиною. Дитина одягнена в одяг відрізняющійся від одягу всієї групи, буде почувати себе не комфортно. У ній видно лінії тіла дитини, якщо він одягнений в форму у викладача є можливість коректувати недоліки. Вона створює особливу атмосферу на занятті, форма виховує акуратність і дисциплінує. У ній навіть найпростіші танцювальні рухи будуть виглядати набагато красивіше і з’явиться позитивний настрій, активізується бажання працювати. Спеціальний одяг допоможе дитині відчути себе танцором і членом колективу, дасть можливість відчути свою причетність до загальної справи. Форма повинна бути зручною і комфортною, красивою, чистою і охайною. Взуття для хореографії, це балетки або чешки, повинні забезпечувати ідеальну роботу стопи.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для дівчаток:

– Купальник із спідницею (колір уточнює викладач);
– Білі шкарпетки або білі капронові колготи;
– Білі чешки або балетки.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для хлопчиків:

– Чорні шорти;
– Біла футболка;
– Білі шкарпетки;
– Білі чешки або балетки.

У разі підбору купальників для дівчаток, більш естетично виглядають купальники з додаванням лайкри. Вони будуть акуратно облягати фігуру. Рукава можуть бути будь-якої довжини. Колір різний (білий, рожевий, блакитний …). Спідничка повинна гармоніювати з кольором купальника. Якщо дитина опустить руки «по швах», то це і покаже саму правильну довжину спідниці для конкретної дитини. Таку спідничку зручно брати в руки під час танцю.

Одяг для занять хореографією ви можете придбати в спеціалізованих магазинах.

Вимога до зачіски на заняттях хореографією.

Дівчата обов’язково приходять на заняття з гладко прибраними волоссям, забраними в пучок. А хлопчики – акуратно причесані.

Всі ці прості вимоги допоможуть дітям сформувати естетичний смак і самодисципліну.